HTML

feketebaba

Friss topikok

  • WhtieWolf: Ez mennyire igaz... :) (2010.09.26. 21:36) A lovak...
  • : nem nagyon, csak Angliába (2010.05.07. 22:48)
  • solitude scream: ismerős... ajh. (2010.04.23. 18:18) Írok egyet, hogy
  • : Először úgy gondoltam, hogy feldarabolom, megfőzöm pörinek, aztán megetetem a kutyákkal. Aztán meg... (2010.04.15. 10:28)
  • Eper*: Jáááj, erre oda sem kell figyelni ;) Butaság :) (2010.04.14. 17:43) horoszkóp

Címkék

2013.05.29. 22:27 feketebaba

Hogy sokmindenről nem beszéltem Neki.

Most szánalmasan, nyomorultul jöttem ki az egészből, az elhagyott rossz természetű kis veréb, akit nem lehet szeretni. Nem mellesleg másodszor fordul elő, hogy egy cigánylány jobb volt nálam.

Pedig Ő sem tökéletes, csak én ahelyett, hogy az arcába vágtam volna, inkább elfogadtam Őt olyannak, amilyen és szerettem olyannak, amilyen.

Rihanna - Stay

https://www.youtube.com/watch?v=PAtCi8apV4Q

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr686299714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása