HTML

feketebaba

Friss topikok

  • WhtieWolf: Ez mennyire igaz... :) (2010.09.26. 21:36) A lovak...
  • : nem nagyon, csak Angliába (2010.05.07. 22:48)
  • solitude scream: ismerős... ajh. (2010.04.23. 18:18) Írok egyet, hogy
  • : Először úgy gondoltam, hogy feldarabolom, megfőzöm pörinek, aztán megetetem a kutyákkal. Aztán meg... (2010.04.15. 10:28)
  • Eper*: Jáááj, erre oda sem kell figyelni ;) Butaság :) (2010.04.14. 17:43) horoszkóp

Címkék

2013.07.24. 21:11 feketebaba

Hamuszürke az arcom... Törékeny, beesett arcú fantomkép, de a szemem ég.

Földöntúli boldogság volt vele, de az utóbbi időben az őrületig szívtuk egymás vérét. Drog kell és alkohol, hogy elviseljem a körülményeket. Szinte minden nap megöltem és minden nap feltámasztottam, hogy vezekelhessen, hogy vezekelhessek és minden nap átéljem azt a mámorító fájdalmat, hogy általam van, belőlem lélegzik, megtépázva a gondolataim, a legszentebb vágyaim.
,,Egyetlen mozdulatodba kerül. Két millimétert kell a csípőddel mozditani, hogy elvesszek..." Sírtam.
Ő pedig újra és újra mozdult, hogy utána rámboruljon, magához szorítson és azt lihegje a fülembe: szeretlek.

Előtte évekig csak voltam, nem hittem, hogy újra szerelmes leszek, hogy drogos leszek. Aztán becsapott a villám. Még visszajön álmomban és azt mondja, nem hagy el soha. Fázok ilyenkor és küldöm: menj már, ne hazudj, nyugodj már meg másvalaki ölén, ne kísérts. De nehéz dolog ez. Ilyen fájdalom után azt mondani, jól van. Minden úgy van jól, ahogy van. Tudom, hogy még lángok gyúlnak a szemében, de a szikráit már visszaveri bennem a félelem, az önvédelem és a büszkeség. A befogadó, elnéző, mindent megbocsátó friss érzés, ami most már megvan bennem. Ám még vannak pillanatok, amikor nehéz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr786299706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása