HTML

feketebaba

Friss topikok

  • WhtieWolf: Ez mennyire igaz... :) (2010.09.26. 21:36) A lovak...
  • : nem nagyon, csak Angliába (2010.05.07. 22:48)
  • solitude scream: ismerős... ajh. (2010.04.23. 18:18) Írok egyet, hogy
  • : Először úgy gondoltam, hogy feldarabolom, megfőzöm pörinek, aztán megetetem a kutyákkal. Aztán meg... (2010.04.15. 10:28)
  • Eper*: Jáááj, erre oda sem kell figyelni ;) Butaság :) (2010.04.14. 17:43) horoszkóp

Címkék

Írok egyet...

2013.05.19. 21:55 feketebaba

...hogy sok volt a hét. Nem tudok túllendülni bizonyos problémákon, nem tudok kiegyensúlyozott lenni. Az énhatékonyságom és énkomplexitásom egyenlő a nullával. (Ki ez az ember?)

... és hogy szerelmes vagyok. Elmondhatatlanul szerelmes. Nem gondoltam, hogy valaha lesz még ilyen az életemben. Szeretem Őt, fájdalmasan. Nem bírok egy napot sem anélkül, hogy látnám, hogy megölelne. Néha hülyén viselkedek, az eddigi rossz tapasztalaim miatt. Sajnálom... Megpróbálok nem így, de nehéz. Gyakran nem sikerül.

Szükségem van rá. Félek, hogy nem találkoznak az elképzeléseink a jövőre nézve. Ha elveszítem, belehalok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr756299715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása