HTML

feketebaba

Friss topikok

  • WhtieWolf: Ez mennyire igaz... :) (2010.09.26. 21:36) A lovak...
  • : nem nagyon, csak Angliába (2010.05.07. 22:48)
  • solitude scream: ismerős... ajh. (2010.04.23. 18:18) Írok egyet, hogy
  • : Először úgy gondoltam, hogy feldarabolom, megfőzöm pörinek, aztán megetetem a kutyákkal. Aztán meg... (2010.04.15. 10:28)
  • Eper*: Jáááj, erre oda sem kell figyelni ;) Butaság :) (2010.04.14. 17:43) horoszkóp

Címkék

2013.07.19. 16:20 feketebaba

Írok, írok, őrült módjára ütöm a billentyűzetet. Aztán csak üveges szemekkel, gondolatok nélkül meredek magam elé órákig. Napközben ezerrel intézkedek, szét hajtom magam. Aztán megint meredek magam elé, kongó doboz vagyok. Néha pattog még bennem a pingponglabda. Csak azok a kib@szott esték ne lennének a semmi közepén... Már nem úgy érzem, mint legutóbb. Ez teljesen más. Akkor gyenge voltam. Most erős vagyok, akkor is, ha közben mégis gyenge és szétszakadok. Erős vagyok, mert nem gondolkodom. Nem veszek tudomást a dolgokról. Ha nem veszek tudomást róla, akkor az nincs. Akkor is visszatartom a sírást. Medvehagyma-lány meghalt azon éjszakán, mikor elolvasta a levelet. Iván is halott. Medvehagyma-lány által volt. Viszont régi énem, az igazi, feléledt. Nem tudja, hogy mit hoz a jövő, csak azt tudja, hogy szerelmet akar és boldogságot, ÉLETET. Megint bulldózer vagyok, vad és szabad.

Valahogy úgy hozta az élet, hogy előkerült a múltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feketebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr16299707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása